NL.Doet is de jaarlijkse en grootste vrijwilligersactie, georganiseerd door het Oranje Fonds met Prinses Maxima als beschermvrouwe. Voor meer informatie over NL.Doet kunt u terecht op de website: www.nldoet.nl. Voor een impressie van onze acties, klik hier.

Bavo Europoort

Lionsclub Berkel en Rodenrijs doet al een aantal jaren actief mee door zelf de handen uit de mouwen te steken, zoals het opruimen van de Sterrenwijk, opruimen van het fietspad over de Landscheiding, het schilderen van de gangen van Bavo Europoort, schoonmaken bij het voormalig ouderenhuis Hergerborch en het onderhoud van de speeltuin de Kievit. Voor een impressie van onze actie bij BAVO, klik hier.

Hergerborch

Tijdens NL Doet op 16 maart 2013 hebben de Lions van Lions Berkel en Rodenrijs grondig ouderenhuis Hergerborch in Berkel schoongemaakt. Voor een sfeerimpressie van deze grondige schoonmaakklus van de Hergerborch zie hier.