De PR Commissie is verantwoordelijk voor het communicatiebeleid en de publicitaire activiteiten met externe relaties. De PR Commissie beheert alle media van Lions Club Berkel en Rodenrijs.
De PR Commissie beheert de volgende media:

• Website www.lionsberkelenrodenrijs.nl
    Op lionsberkelenrodenrijs.nl staat een schat aan informatie voor de leden van de club en anderen: nieuws uit de club, commissies, het Lionsbos, activiteiten enz. enz.

• Social media
    De commissie beheert accounts en groepen bij diverse social media, zoals LinkedIn, Twitter, Facebook en YouTube.

De PR Commissie is te bereiken via pr-commissie@lionsberkelenrodenrijs.nl

Webteam

Het webteam is verantwoordelijk voor de content, de vormgeving en de promotie van het algemene deel van de website www.lionsberkelenrodenrijs.nl.

Eén lid van het webteam is de webmaster en daarmee voorzitter van het webteam. Hij is belast met het dagelijks beheer van de site.

Alle berichten en illustraties voor plaatsing op de website kunnen gestuurd worden naar webmaster@lionsberkelenrodenrijs.nl