Al meerdere keren organiseren wij de badeendjesrace in Berkel en Rodenrijs. Hiervoor hebben wij in het verleden kleine badeendjes gekocht welke racen om de eerste plek op de Berkelse Plas. Deze eendjes zijn overigens ook te huur voor andere Lionsclubs. Hiervoor kan contact opgenomen worden met de commissie via deze link, of door het formulier op deze pagina in te vullen.
Voor een impressie van onze acties, klik hier.

Badeendjesrace 2019

Op zaterdag 5 oktober hebben wij als Lionsclub Berkel en Rodenrijs samen met Scouting Olave St. Clair de jaarlijkse Badeendenrace georganiseerd. Het belangrijkste deel van de opbrengst van de race was dit jaar bestemd voor Scouting uit Berkel.

Uitslag badeendenrace

Het bedrijfsleven in Lansingerland heeft evenals de voorgaande jaren weer voor mooie prijzen voor de badeendjesrace gezorgd. Aan deze uitslag kunnen geen rechten worden ontleend.

Jeroen Steijn van VakantieXperts Estee reikt cheque uit aan Angelique Groen en Rob Kouwenberg. De cheque wordt omhooggehouden door scouting lid Jet, die het winnende lot heeft verkocht.

Voor de foto's van de badeendjesrace van 2019, klik hier.
Voor de foto's van de badeendjesrace van 2012, klik hier.
Voor de foto's van de badeendjesrace van 2011, klik hier.